Запчастини для VW SCIROCCO
Уточніть рік випуску VW SCIROCCO для точного підбору:
VW
Scirocco
Рік випуску
Двигун
Модифікація
2020-е
20202021202220232024202520262027202820292010-е
20102011201220132014201520162017201820192000-е
20002001200220032004200520062007200820091990-е
19901991199219931994199519961997199819991980-е
1980198119821983198419851986198719881989k=0
Введіть VIN-код свого автомобіля
Знайти
Введіть держ.номер свого автомобіля
Знайти
Запчастини для ТО
Деталі для технічного обслуговування
Гальмівні колодки
Гальмівні диски
Ремінь ГРМ
Свіча запалювання
Комплект ременів ГРМ
Свічка розжарювання
Гальмівна система
Гальмівні елементи
Гальмівний супорт, ремкомплект
Гальмівні шланги
Гальмівні колодки барабанні
Робочий гальмівний циліндр, рем комплект
Трос ручного гальма
Скоби гальмівних колодок
Головний гальмівний циліндр
Ремкомплект барабанних колодок
Гальмівний барабан
Вакуумний насос
Вакуумний підсилювач гальм
розподільник гальмівних зусиль
Підвіска та рульове
Підвіска (ходова частина)
Амортизатори
Сайлентблок важеля
Підшипник маточини
Опора, комплект пильника та відбійника, підшипник амортизатора
Стійка стабілізатора
Пружина тарілка пружини підвіски
Втулка стабілізатора
Важіль підвіски
Кульова опора
Пильовик ШРУСу
Сайлентблок задньої балки
Піввісь у зборі
Болт кріплення колеса, гайка кріплення колеса
Маточина колеса
Поворотний кулак
Коробка передач
Двигун
Деталі двигуна
Напрямна клапана
Впускний, випускний клапан, сухар клапана
Маслознімні ковпачки (сальники клапанів)
Розподільний вал
Комплект напрямної супорта, поршень
Шатунний вкладиш
Болт ГБЦ
Товкач клапана, регулювальна шайба
Поршень
Корінний вкладиш
Гідрокомпенсатори (штовхач клапана)
Комплект поршневих кілець
Шків коленвалу
Витратомір повітря
Пробка піддону, кільце ущільнювача
Коромисло
Півкільця колінчастого валу
Патрубок вентиляції картера
Масляний насос
Масляний піддон, ремкомплект
Щуп масляний
Підшипник колінвалу
Патрубок дросельної заслінки
Дросельна заслінка
Прокладки двигуна
Прокладання ГБЦ
Прокладка клапанної кришки
Прокладання впускного колектора
Прокладання випускного колектора
Прокладки масляного піддону
Комплект прокладок двигуна
Паливна система
Вихлопна система
Деталі вихлопної системи
Кріплення вихлопної труби
Прокладання вихлопної системи
Прокладання вихлопної труби
Електрика та освітлення
Охолодження та опалення
Кузовні елементи
Внутрішні елементи
Амортизатор багажника
Підрульовий перемикач
Склопідйомник
Замок двері
Кнопка склопідйомника
VW Golf был (и остается) своеобразной моделью, ведь он дал название целому классу автомобилей – даже для человека, далекого от «мира моторов» термин гольф-класс; содержит определенную информацию. Кроме практичных семейных машин выпускают также «заряженные» модификации с индексом GTI, которые добавляют в поведение массовой модели спортивные нотки.
Но для любого производителя автомобилей очень важно иметь в производстве если не стопропроцентный спорткар, то модель, приближенную к нему по характеристикам и, одновременно, достаточно доступную. У Mercedes в 1983 встала на конвейер модификация 190 Е 2.3 с 16-клапанным двигателем, у BMW несколько позже появилась модель M3. Концерн Фольксваген еще в первой половине 70-х годов заменил морально устаревшее (созданное на базе VW Kafer) купе Karmann Ghia на трехдверный хэтчбек Scirocco. Внешним обликом спорт-компакта занималось итальянское дизайн-бюро Джуджаро.
Переднеприводный Scirocco сменил 2 поколения и продержался в производственной гамме почти 2 десятка лет (с 1974 по 1992 год). Рабочий объем двигателя варьировался от 1,1л до 1,8л (с 2 и 4 клапанами на цилиндр), кондиционер, люк и электропакет устанавливались как опции, большая часть машин оснащалась механической коробкой передач. Общий тираж за 18 лет выпуска превысил 500 тысяч экземпляров.
Але крім звичайного монопривідного хетчбека конструктори в 1983 році сконструювали унікальний Volkswagen - з індивідуальним двигуном для задніх і передніх коліс. Успіх Audi Quattro на треках не залишився непоміченим і модифікований Scirocco теж отримав формулу 4х4. У Citroen 2CV Sahara теж було двомоторне компонування, але кінцевою метою французьких інженерів було збільшення прохідності.
Заряджений VW отримав форсовані чотирициліндрові двигуни об'ємом по 1781 куб.см кожен (причому у кожного була своя механічна "п'ятиступка"). "Основним" двигуном був задній - прилади за положенням педалі акселератора передавали скоригований сигнал на другий мотор. У водія були перед очима параметри роботи (датчики температури і робочих обертів) для кожного "серця" Фольксвагена. За динамічними якостями близнюк недорогого хетчбека впритул наблизився до суперкарів - максимальна швидкість трохи не дотягувала до заповітних 300 км/год, а "звичайні" 100 км/год машина долала менше ніж за 5 секунд.
Така унікальність не могла перейти в серію - один Sciricco Bimotor виконував функції шоу-кара, другий виконував нелегке завдання - поведінка в режимах, недоступних для звичайного монопривідного автомобіля
SCIROCCO (53B)
1.61.81.8 16V
SCIROCCO (137, 138)
1.4 TSI2.0 R2.0 TDI2.0 TSI
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій VW SCIROCCO: