м. Дніпро, пр. Б. Хмельницького, 38
UA
UA RU
Кошик (0)

Запчастини для VW SCIROCCO

Уточніть рік випуску VW SCIROCCO для точного підбору:
  • За маркою авто
  • За VIN-кодом
  • За держномером
VW
Scirocco
Рік випуску
Двигун
Модифікація
2020-е
2020202120222023202420252026202720282029
2010-е
2010201120122013201420152016201720182019
2000-е
2000200120022003200420052006200720082009
1990-е
1990199119921993199419951996199719981999
1980-е
1980198119821983198419851986198719881989
k=0
Введіть VIN-код свого автомобіля Знайти
Введіть держ.номер свого автомобіля Знайти
Двигун
Двигун
Паливна система
Паливна система
Вихлопна система
Вихлопна система
Деталі вихлопної системи
Кріплення вихлопної труби
Прокладання вихлопної системи
Прокладання вихлопної труби
VW Golf был (и остается) своеобразной моделью, ведь он дал название целому классу автомобилей – даже для человека, далекого от «мира моторов» термин гольф-класс; содержит определенную информацию. Кроме практичных семейных машин выпускают также «заряженные» модификации с индексом GTI, которые добавляют в поведение массовой модели спортивные нотки.
Но для любого производителя автомобилей очень важно иметь в производстве если не стопропроцентный спорткар, то модель, приближенную к нему по характеристикам и, одновременно, достаточно доступную. У Mercedes в 1983 встала на конвейер модификация 190 Е 2.3 с 16-клапанным двигателем, у BMW несколько позже появилась модель M3. Концерн Фольксваген еще в первой половине 70-х годов заменил морально устаревшее (созданное на базе VW Kafer) купе Karmann Ghia на трехдверный хэтчбек Scirocco. Внешним обликом спорт-компакта занималось итальянское дизайн-бюро Джуджаро.
Переднеприводный Scirocco сменил 2 поколения и продержался в производственной гамме почти 2 десятка лет (с 1974 по 1992 год). Рабочий объем двигателя варьировался от 1,1л до 1,8л (с 2 и 4 клапанами на цилиндр), кондиционер, люк и электропакет устанавливались как опции, большая часть машин оснащалась механической коробкой передач. Общий тираж за 18 лет выпуска превысил 500 тысяч экземпляров.
Але крім звичайного монопривідного хетчбека конструктори в 1983 році сконструювали унікальний Volkswagen - з індивідуальним двигуном для задніх і передніх коліс. Успіх Audi Quattro на треках не залишився непоміченим і модифікований Scirocco теж отримав формулу 4х4. У Citroen 2CV Sahara теж було двомоторне компонування, але кінцевою метою французьких інженерів було збільшення прохідності.
Заряджений VW отримав форсовані чотирициліндрові двигуни об'ємом по 1781 куб.см кожен (причому у кожного була своя механічна "п'ятиступка"). "Основним" двигуном був задній - прилади за положенням педалі акселератора передавали скоригований сигнал на другий мотор. У водія були перед очима параметри роботи (датчики температури і робочих обертів) для кожного "серця" Фольксвагена. За динамічними якостями близнюк недорогого хетчбека впритул наблизився до суперкарів - максимальна швидкість трохи не дотягувала до заповітних 300 км/год, а "звичайні" 100 км/год машина долала менше ніж за 5 секунд.
Така унікальність не могла перейти в серію - один Sciricco Bimotor виконував функції шоу-кара, другий виконував нелегке завдання - поведінка в режимах, недоступних для звичайного монопривідного автомобіля
SCIROCCO (53B)
1.61.81.8 16V
SCIROCCO (137, 138)
1.4 TSI2.0 R2.0 TDI2.0 TSI
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій VW SCIROCCO: